Magazinele PPC, adăposturi în perioadele de caniculă

Scris de | 4 July, 2025
Magazinele PPC, adăposturi în perioadele de caniculă

Cele 80 de magazine PPC Energie din București și întreaga țară pot fi folosite în această perioadă de caniculă drept puncte de adăpostire de către orice persoană care suferă de stres termic.

În interiorul magazinelor PPC Energie, atât persoanele cât și animalele de companie care le însoțesc se vor putea odihni și hidrata pentru a preveni eventuale probleme fizice cauzate de caniculă, potrivit unui comunicat al companiei

„În această perioadă de caniculă este necesar să ne protejăm pe noi și cei dragi nouă, și în special pe cei vulnerabili, ca urmare a vârstei sau condiției medicale. Uneori nu putem evita deplasările prin oraș și ne putem regăsi într-o situație de disconfort termic, moment în care avem nevoie de un spațiu sigur și răcoros, în care să ne putem hidrata corespunzător. Cei care se vor adăposti în magazinele PPC au acces și la platforma fiipregatit.ro a Departamentului pentru Situații de Urgență, unde pot găsi ghidul cu sfaturi pentru siguranță pe timp de caniculă”, a declarat Ionuț Dună, director general PPC Energie.

Punctele de caniculă ale PPC, amenajate în parteneriat cu DSU

„Colaborarea dintre Departamentul pentru Situații de Urgență și actualul PPC, începută în 2020 prin semnarea unui protocol, a permis dezvoltarea unor proiecte cu impact direct asupra siguranței cetățenilor.
Printre acestea se numără instruirea personalului PPC în acordarea primului ajutor, dar și realizarea Ghidului de siguranță în domeniul electricității, disponibil pe Platforma națională de pregătire pentru situații de urgență – fiipregatit.ro.
În această perioadă, marcată de temperaturi caniculare, continuăm parteneriatul prin amenajarea unor puncte de adăpost pe timp de caniculă în mai multe magazine PPC, oferind astfel cetățenilor spații sigure și răcoroase”, a spus secretarul de stat în MAI, șeful DSU, dr. Raed Arafat.

Acesta a salutat implicarea constantă a societății civile în sprijinul comunității și încurajăm astfel de inițiative.

„Protejarea vieții și siguranța populației rămân prioritățile noastre esențiale”, a mai spus Arafat.

PPC reamintește că, pentru a evita deplasările în perioadele cu temperaturi ridicate, clienții companiei au posibilitatea de a folosi canalele digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online.