Hidroelectrica are un portofoliu de 900.000 de clienți casnici, iar proiecțiile arată că va depăși un milion, spune Radu Ioan Constantin, CFO al Hidroelectrica.
Acest lucru a pus o presiune deosebită pe modelul de business al companiei, însă compania s-a adaptat.
„Pe viitor vom fi prezenți cu o ofertă deosebit de competitivă pentru populația României, atât pe industrial, cât și pe casnic, a spus el.
„Shiftarea aceasta spre zona de furnizare a implicat o redimensionare a tuturor activităților în cadrul companiei, dar cu brio facem față chiar și într-un an deosebit de secetos.
După cum bine ați văzut, acest an este un an mult sub media hidrologică. Estimăm că ne vom încadra în jur de 11,4 TW ca și producție anul ăsta, este deosebit de dificil – anul mediu hidrologic este undeva peste 15 TW – dar ne-am adaptat, am dovedit reziliență, am dovedit profesionalism și creșterea aceasta accentuată a portofoliului de furnizare ne-a scos din zona aceea de confortabilitate cu siguranță, dar ne-am adaptat și pe viitor vom fi prezenți cu o ofertă deosebit de competitivă pentru populația României, atât pe business, cât și pe casnic”, a afirmat Constantin, la un eveniment de specialitate, potrivit Agerpres.