Hidroelectrica derulează în perioada 23 – 31 octombrie 2025 un proces de modernizare a sistemelor informatice utilizate pentru gestionarea plăților prin aplicația iHidro, potrivit unui comunicat al companiei.
Ca urmare a acestor lucrări, funcționalitatea de plată cu cardul va fi temporar suspendată în intervalul menționat. Această măsură este necesară pentru implementarea unor îmbunătățiri care vor asigura o experiență de utilizare mai rapidă, o securitate sporită a tranzacțiilor și o interfață mai prietenoasă pentru toți utilizatorii aplicației.
Pe durata lucrărilor, clienții au la dispoziție alternativele existente pentru plata facturilor, facturilor (inscrise pe pagina 2 a facturii) care rămân active și funcționale:
- Prin internet banking, folosind datele de pe factură („Cont contract” și „Număr factură”);
- La automatele de plată partenere, disponibile in sediile bancilor,în rețele comerciale și spații publice, pe baza codului de client;
- Prin scanarea codului de bare de pe factură, la partenerii agreați;
- Prin mandat Direct Debit, pentru plata automată a facturii din contul bancar personal.
„Prin aceste investiții în infrastructura digitală, Hidroelectrica continuă să își consolideze poziția ca furnizor de energie fiabil, orientat către client și dedicat calității serviciilor sale”, se mai arată în comunicat.