Producătorul de materiale de construcții Heidelberg Materials România a anunțat lansarea unei noi game de produse care au cu până la 40% mai puține emisii de carbon ca parte din strategia companiei de a susține economia circulară cu zero emisii nete a industriei construcțiilor.
În noua gamă evoBuild sunt incluse produse cu amprentă redusă de carbon (cum ar fi cimentul și betonul), produse circulare (cu conținut de materiale reciclate sau consum redus de material) sau produse care combină ambele caracteristici.
„Unul dintre obiectivele noastre majore este de a genera 50% dintre veniturile globale din produse sustenabile până în 2030. Să reducem emisiile de CO2 cu aproape 50% față de nivelul înregistrat în anul 1990”, a spus Adrian Greavu, Director de Vânzări Ciment al Heidelberg Materials România.
Totodată, compania a anunțat o nouă platformă digitală prin care se simplifică procesul de achiziție a betonului.
La nivel de grup, Heidelberg Materials investește în dezvoltarea primului ciment din lume cu zero emisii nete de carbon prin intermediul tehnologiei de captare.
„Contabilizarea și alocarea reducerii de emisii carbon prin captare se realizează în mod transparent și au trasabilitate certificată prin utilizarea tehnologiei „blockchain”, în cazul transferului de atribute de reducere a emisiilor”, a explicat Florian Aldea, Director General al Heidelberg Materials România.
Heidelberg Materials România a investit peste 520 de milioane de euro la nivel local, fiind unul dintre cei mai mari producători de ciment, betoane și agregate.