Companiile Grupului E.ON din România au investit, anul trecut, 86 milioane de lei în digitalizarea și automatizarea infrastructurii și în extinderea platformelor self-service dedicate clienților, potrivit unui comunicat al companiei.
Pentru acest an bugetul alocat este de 102 milioane de lei, în creștere cu 19%. Adițional, anul trecut au fost investiți 123 milioane de lei în modernizarea rețelei de distribuție energie electrică din fonduri UE, care integrează și componente de digitalizare/automatizare, iar pentru acest an suma investită va ajunge la 155 milioane de lei.
Potrivit companiei, rezultatele investițiilor se văd în creșterea numărului de interacțiuni și operațiuni efectuate prin intermediul platformelor digitale și în siguranța rețelelor, care au dus la îmbunătățirea experienței clienților.
Pe partea de furnizare, platforma dedicată clienților, E.ON Myline, a înregistrat cel mai mare scor privind satisfacția clienților.
Aici pot fi gestionate cu ușurință contractele de gaze naturale/electricitate sau pot fi găsite informații despre facturi, consum sau soluții de eficiență energetică.
Numărul punctelor de consum a ajuns la 2,37 milioane, peste 155.000 fiind înregistrate pe parcursul anului trecut.
Autocitirea și transmiterea indexului contorului, care permit monitorizarea consumului, devin tot mai populare în rândul clienților E.ON, fiind înregistrată pe platformă o creștere de 20%, numărul autocitirilor ajungând la 15 milioane, la finele anului trecut.
Citiți aici raportul de sustenabilitate al E.ON România.