Companiile de furnizare ale PPC în România, PPC Energie și PPC Energie Muntenia, au anunțat că își actualizează sistemele informatice.
Potrivit unui comunicat de presă, că în zilele 27-28 decembrie website-ul www.ppcenergy.ro va fi indisponibil.
De asemenea, în perioada 30 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, unele servicii oferite de PPC Energie, inclusiv aplicația myPPC, vor fi temporar indisponibile, pentru a se asigura actualizarea sistemelor informatice, în vederea fuziunii dintre companiile PPC din România.
În zilele de 30, 31 decembrie și 3 ianuarie, operatorii call center vor putea înregistra solicitările clienților.
În această perioadă plățile se vor putea efectua doar prin intermediul partenerilor bancari sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, în cazul clienților care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate de către PPC Energie începând cu 8 ianuarie 2025.
Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.
Ca noutate, pentru clienții care doresc să achite factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluție de plată prin POS.